Ebay / VMI Forged Conrods & Bolts. Never again..... !

Discussion in 'Engines' started by Nige, Sep 3, 2014.

  1. GVK

    GVK Paid Member Paid Member

    Joined:
    Oct 23, 2003
    Likes Received:
    692
    Location:
    Lincs.
    Obviously not.
     
    KeithMac and Tristan like this.
  2. Tristan

    Tristan Paid Member Paid Member

    Joined:
    Apr 25, 2006
    Likes Received:
    1,213
    Location:
    Southern IRELAND
    Evenin' , Gary.
     
  3. KeithMac Forum Junkie

    Joined:
    Oct 27, 2003
    Likes Received:
    148
    Location:
    Kazakhstan
    What's the final verdict then?, avoid at all costs or ensure you fit your own sourced ARP rod bolts?.

    I know a lad running his GTO with very similar rods at 600hp irrc, I'm on 550 with stock rods (forged).

    As for my 1.8kr 16vG60 I'm thinking stock rods with a set of ARP fasteners is the best option?.
     
  4. Magnata820 New Member

    Joined:
    Jul 29, 2018
    Likes Received:
    0
    [QUOTE = "Tristan, postagem: 2473823, membro: 10449"] Você leu o tópico? [/ QUOTE]

    Sou português, não entendo muito bem. Mas pelo que li o problema está nos parafusos. se eu montar estas bielas com parafusos ARP tem o mesmo problema
     
  5. Magnata820 New Member

    Joined:
    Jul 29, 2018
    Likes Received:
    0
    [QUOTE = "Tristan, postagem: 2473823, membro: 10449"] Você leu o tópico? [/ QUOTE]
    Sou português, não entendo muito bem. Mas pelo que li o problema está nos parafusos. se eu montar estas bielas com parafusos ARP tem o mesmo problema
     
  6. Magnata820 New Member

    Joined:
    Jul 29, 2018
    Likes Received:
    0
    vce pode me dizer onde entro em contacto com vendedor das bielas da vmi motorsport por favor
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice